Tobias CMC1505 January 21, 2010 Report January 21, 2010 Statistiska Centralbyråns Namndatabas http://www.scb.se/Pages/NameSearch.aspx?id=259432Förnamn * Det finns 12 kvinnor som har förnamnet Shelby. Av dessa har 4 namnet Shelby som tilltalsnamn. * Det finns 3 män som har förnamnet Shelby. Av dessa har 0 namnet Shelby som tilltalsnamn.Förnamn * Det finns 395 kvinnor som har förnamnet Eleanor. Av dessa har 151 namnet Eleanor som tilltalsnamn. * Det finns 1 man som har förnamnet Eleanor. Av dessa har 0 namnet Eleanor som tilltalsnamn. Citera
mike85 January 21, 2010 Report January 21, 2010 Spännande!Det finns 1 kvinna som har förnamnet Mike. Av dessa har 1 namnet Mike som tilltalsnamn.(hoppas det inte är jag )Det finns 790 män som har förnamnet Mike. Av dessa har 533 namnet Mike som tilltalsnamn. Citera
mikeo cmc 748 January 21, 2010 Report January 21, 2010 Spännande!Det finns 1 kvinna som har förnamnet Mike. Av dessa har 1 namnet Mike som tilltalsnamn.(hoppas det inte är jag )Det finns 790 män som har förnamnet Mike. Av dessa har 533 namnet Mike som tilltalsnamn.Då har vi två Mike här (jag är inte kvinnan ) Citera
mike85 January 21, 2010 Report January 21, 2010 Spännande!Det finns 1 kvinna som har förnamnet Mike. Av dessa har 1 namnet Mike som tilltalsnamn.(hoppas det inte är jag )Det finns 790 män som har förnamnet Mike. Av dessa har 533 namnet Mike som tilltalsnamn.Då har vi två Mike här (jag är inte kvinnan )De har vi!! Kvinna e inte jag heller (inte senast jag kollade iaf) Citera
pools January 21, 2010 Report January 21, 2010 * Det finns ingen kvinna som har namnet Mustang som förnamn. * Det finns 3 män som har förnamnet Mustang. Av dessa har 0 namnet Mustang som tilltalsnamn.Man kanske skulle byta förnamn. pools Citera
Lassemålare CMC 2071 January 22, 2010 Report January 22, 2010 Det finns minst 1 miljon hästar som heter Mustang, ingen av dessa hästar heter Mustang i tilltals namn men ingen vet vad dom heter, troligt vis heter dom häst. Det finns minst en miljon bilar som heter Mustang, ingen med tilltals namnet Mustang alla med Ford som tilltals namn. MVH Lasse. Citera
Recommended Posts