Jump to content

Recommended Posts

Statistiska Centralbyråns Namndatabas

http://www.scb.se/Pages/NameSearch.aspx?id=259432

Förnamn

* Det finns 12 kvinnor som har förnamnet Shelby. Av dessa har 4 namnet Shelby som tilltalsnamn.

* Det finns 3 män som har förnamnet Shelby. Av dessa har 0 namnet Shelby som tilltalsnamn.

Förnamn

* Det finns 395 kvinnor som har förnamnet Eleanor. Av dessa har 151 namnet Eleanor som tilltalsnamn.

* Det finns 1 man som har förnamnet Eleanor. Av dessa har 0 namnet Eleanor som tilltalsnamn.

Spännande!

Det finns 1 kvinna som har förnamnet Mike. Av dessa har 1 namnet Mike som tilltalsnamn.(hoppas det inte är jag :crazy::-- )

Det finns 790 män som har förnamnet Mike. Av dessa har 533 namnet Mike som tilltalsnamn.

Spännande!

Det finns 1 kvinna som har förnamnet Mike. Av dessa har 1 namnet Mike som tilltalsnamn.(hoppas det inte är jag :crazy::-- )

Det finns 790 män som har förnamnet Mike. Av dessa har 533 namnet Mike som tilltalsnamn.

Då har vi två Mike här (jag är inte kvinnan :P)

Spännande!

Då har vi två Mike här (jag är inte kvinnan :P)

De har vi!! :thumbup:

Kvinna e inte jag heller (inte senast jag kollade iaf) :think::lolno:

* Det finns ingen kvinna som har namnet Mustang som förnamn.

* Det finns 3 män som har förnamnet Mustang. Av dessa har 0 namnet Mustang som tilltalsnamn.

Man kanske skulle byta förnamn. :lolno::lolno:

pools

Det finns minst 1 miljon hästar som heter Mustang, ingen av dessa hästar heter Mustang i tilltals namn men ingen vet vad dom heter, troligt vis heter dom häst. :crazy::wtf::crazy::wtf::clap::shifty:

Det finns minst en miljon bilar som heter Mustang, ingen med tilltals namnet Mustang alla med Ford som tilltals namn. :crazy::wtf::crazy::wtf::shifty::clap:

MVH Lasse. 8)