BJÖRN_84 February 8, 2010 Report February 8, 2010 Hejsan alla glada mustang ägare någon som har svar på denna fråga så e jag kanon glad.Har som sagt idag en mustang gt 2008 som håller på att byggas om till en SuperSnake Clone o köpte då en kabelstam till dom nya HID framlycktorna(ford orginal Gt-500 HID) då den stammen även har kontakter till dom nya dimljusen.Men på min HID kabelstam som sitter på bilen idag(Ford orginal GT HID)Så sitter det en extra jorning uppe vid huv uppställnings pinnens fäste men på den nya kabelstammen finns ej denna?Vad är det för extra jordning o varför finns ej denna på kabelstammen jag köpt nu?Ringde herr Grufman för ett par veckor sedan o dom sa att GT-500:n HID kabelstam bara har en jordning men när jag kollar på ett flertalet med HID så ser man tydligt att det sitter en extra jordning uppe vid huvuppställnings pinnen.Hoppas på svar så jag slipper klia mig i huvudet.Kan jag rent av föra över den extra jordning jag har idag till GT-500 kabelstammen?Utan att skarva osv?Får tacka på förhand! Citera
mike85 February 8, 2010 Report February 8, 2010 De låter ju lite lustigt men fråga dom du köpte sakerna av.Du borde få bäst svar där! Citera
grufman February 8, 2010 Report February 8, 2010 jag tror inte att du behöver oroa dig för en jordning som du ändå ska ta bort. Fimpa gamla stammen, koppla in nya. Var glad. Citera
mike85 February 8, 2010 Report February 8, 2010 Håller med.Skulle de va så att det är något som inte funkar lär du märka de!Isf behövs den nog Citera
grufman February 9, 2010 Report February 9, 2010 skulle det vara så att det är något som inte funkar så brukar det märkas. det börjar inte brinna för att en jord saknas. Citera
BJÖRN_84 February 28, 2010 Author Report February 28, 2010 När jag började riva i kabelstammen så kom det fram att det bara var en jordning på orginal stammen oxå.Så nu e det fråge tecknet borta Nya GT-500 HID kabelstammen på plats se mer i min projekt tråd(Supersnake Clone) Citera
Recommended Posts