February 16, 201015 yr comment_87544 Hej alla ,måste säga en sak snacka om ett kanon forum, här kan man hitta allt. man kan få mektips, råd, öltips.roliga historier, bilder på en massa fina bilar ,roliga klipp , musik.Man blir glad när man går in på forumet så är det bara, och det behövs banne mig i dessa snöööiga tider, verkar som våren är väldigt långt borta.En stor applåd till alla.
February 16, 201015 yr comment_87560 Låter bra !Har själv fastnat i dethär beroendet; "Vad kollar du först när du startar datorn?" - "Mustangklubben..:"Måste köpa en ny bil snart så jag kan göra en ny renoveringstråd.
February 17, 201015 yr comment_87598 Det allra bästa med detta forum tycker jag är att man blir så j-vla inspirerad,att kolla hur andra gjort gör på nåt vis att man själv får nya krafter, vilket ibland kan behövas eller hur..
February 17, 201015 yr comment_87604 Kan bara hålla med vad alla ni skriver.Vad skulle man göra denna tråkiga långa vinter utan detta forum.Som sagt, man blir glad av detta å de behövs när våren känns väldigt långt bort!!