simson February 24, 2010 Report February 24, 2010 Hallå !!Var ute och provkörde min musse i dag, men när man släpper på gasen tycker jag den stannar kvar på högt varv mellan växlingarna (manuell låda) är det normalt? tycker det är lite störande.Hoppas ni förstår vad jag menar. Tacksam för svar. Citera
grufman February 24, 2010 Report February 24, 2010 Hallå !!Var ute och provkörde min musse i dag, men när man släpper på gasen tycker jag den stannar kvar på högt varv mellan växlingarna (manuell låda) är det normalt? tycker det är lite störande.Hoppas ni förstår vad jag menar. Tacksam för svar.Det har med avgasreningen att göra och är helt normalt. Citera
bb February 24, 2010 Report February 24, 2010 hej min 07a är precis likadan har frågat om det tidigare och fått samma svar som du det är den f.......de elektroniken som är orsaken plus all data i dagens moderna bilar vill inte vara gammalmodig men iblandv det bättre förr Citera
Lars Gävle February 24, 2010 Report February 24, 2010 Sök på gasspjäll alt bara spjäll så kanske de trådarna kan hjälpa dig. Vi var några som hade ketchupgas o lite hängande varvtal i somras.Fixade sig elegant med enkla insatser.Lycka till Lasse/Gävle Citera
simson February 25, 2010 Author Report February 25, 2010 hej! hittar inte trådarna med spjäll info Citera
RoTe February 25, 2010 Report February 25, 2010 hej! hittar inte trådarna med spjäll info Jag sökte på ordet gasspjäll och hittade direkt berörda trådar.viewtopic.php?p=91039#p91039 Citera
musse tommy February 26, 2010 Report February 26, 2010 Jag gjorde rent mitt spjällhus, då försvann mitt problem med ryckig gång och seg gas Citera
Recommended Posts