Jump to content

Specialdelar osv..

Featured Replies

comment_88036

Hej alla som följer alla fina trådar på detta forum. :--

Fick frågan av Lasse målare om jag jobbade på Mustangperformance och här kommer svaret.

Jag hjälper Håkan Prytz med att skruva och han hjälper mig med mina byggen, alla specialdelar i Håkans byggen är made by Slycke Allservice AB typ svarvningar,fräsningar,aluminiumsvetsningar osv.

Hjälper även till på kundbilar med motorbyggnationer,kompressorinstallationer,och alla andra förekommande jobb som Håkan tar in i sin verkstad.

Dom som följt mitt senaste bygge på Garaget.org vet att det finns kunskap på hög nivå och att varken Håkan eller jag har tummenmittihanden sjukdomen. ;)

• Author
comment_88089

Så kan vi aldrig ha låtit då Håkan aldrig varit inne på denna sida :eh:

Däremot så har vissa andra gnabbat lite med mig men inget som jag tar vid mig av. :angel:

Ja klart det är kul att skruva Mustanger, är ju oerhört lättskruvade bilar :thumbup:

Och att ha Håkan Prytz vid sin sida när man mekar är kul för han sitter inne med en oerhört stor erfarenhet av just Mustanger då han hållt på med dessa i en herrans massa år :!: