Bergh March 3, 2010 Report March 3, 2010 Någon som kan tipsa om ett bra och pålitligt fraktbolag? Bilen står i Florida Citera
grufman March 3, 2010 Report March 3, 2010 Någon som kan tipsa om ett bra och pålitligt fraktbolag? Bilen står i Floridawww.mifi.comhälsa från fredrik grufmankört dom i 10 år./Fredde Citera
Bergh March 3, 2010 Author Report March 3, 2010 Någon som kan tipsa om ett bra och pålitligt fraktbolag? Bilen står i Floridahttp://www.mifi.comhälsa från fredrik grufmankört dom i 10 år./FreddeTusen tack Fredde, dom finns ju t.om i Ft. Lauderdale, lysande.//Stefan Citera
Magnus Widell March 16, 2010 Report March 16, 2010 Hej, Har du inte fått iväg bilen kan jag tipsa om en pålitlig kontakt som inte kladdar till det med containerlastning. Jag har sett skräckexempel med fler än 2 bilar i varje burk, med förstörda däck/fälgar som följd. European Pro Custom 100% pålitliga finns i närheten av Fort Lauderdale. Fick just hem min pärla utan minsta problem.CMC 2501 Magnus Widell Citera
Bergh March 17, 2010 Author Report March 17, 2010 Hej, Har du inte fått iväg bilen kan jag tipsa om en pålitlig kontakt som inte kladdar till det med containerlastning. Jag har sett skräckexempel med fler än 2 bilar i varje burk, med förstörda däck/fälgar som följd. European Pro Custom 100% pålitliga finns i närheten av Fort Lauderdale. Fick just hem min pärla utan minsta problem.CMC 2501 Magnus WidellHej Magnus,nej, bilen står kvar på samma plats. Ska åka över och titta på den vid påsk. Tack så mycket för tipset. Värdefullt!Stefan Citera
bjope45 March 17, 2010 Report March 17, 2010 Eller InfraNordic. Har tagit hem tre bilar via dem från just Florida och allt har funkat klockrent.Lycka till! /Björn Citera
Recommended Posts