cmt Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Hej är det någon som vet hur många cabbar som gjordes med manuell cab och hur många som finns i sverige Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Hej.Tyvärr är det nog bara hela antalet cab 1967 som räknassiffran total är 44821 därav 32717st Power Convertible top,resten är alltså manuell. För att få siffran av hur många som finns i Svedala tror jagdet bara går att få fram genom kontakter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Jag vet en -67 cab med manuell låda som finns i min trakt om inte ägaren har sålt den förstås. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 HEHEHE Robban dom pratar om cabben e manuell eller el. Trevlig helg Robban, men inte mera grogg nu. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 HEHEHE Robban dom pratar om cabben e manuell eller el. Trevlig helg Robban, men inte mera grogg nu. MVH Lasse. Sorry, Lasse. Jag läste lite för fort där om inte det finns manuellt växlad hastighet för fälla ner/upp cabben. haha Detsamma, Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Helmersson Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 1967 production:convertible = 44 821with power top = 32 717with glass rear window = 33 545Källa: Kevin Marti Mustang by the numbersHur många som finns i sverige har jag inte heller någon aning om. Tyvärr har jag inte heller någon data om fördelningen av vilka färger sufletterna hade, vit eller svart (fanns det fler färger ???)Dettta skulle jag bra gärna vilja veta. Någon annan som vet?Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
palle.lindqvist Posted June 5, 2010 Report Share Posted June 5, 2010 Hej.Jag har en och om du har en också så blir de två än så länge Men det är bara en tidsfråga innan min blir elmanu.Har förövrig räddat en 67a cab från skroten mycke jobb har de varit men kul hela vägen och lärt mig massor på vägen också.Mvh Palle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts