March 16, 201015 yr comment_88783 Nybliven medlem i klubben med en liten fråga. Jag har en GT -01 coupe som jag köpte för ungefär ett år sen. Är det någon här som har någon aning om varför det sitter tejp runt bakrutan? Ser ut som vanlig svart eltejp och jag kan inte komma på någon bra anledning men har låtit det vara, om det skulle fylla någon slags funktion...Tacksam för svar!
March 17, 201015 yr comment_88821 Hvis dette er originalt, så slår tanken meg... Kan det være for å beskytte rutelimet mot UV stråler ??
March 18, 201015 yr comment_88881 Det jag har är en tonad bakruta som är ifrån nedre kant upp till ca:15cm ifrån övre kant. i det är värme slingor.. i det sista 15cm är det bara värmeslingor .. Jag kan inte se någon tejp
May 10, 201014 yr Author comment_91996 Jag beslöt mig för att ta väck tejpen, den höll ändå på att lossna i kanterna. Då såg jag varför den satt där, en taskig toning på bakrutan! Dom hade inte fått filmen att täcka hela rutan och gömde det med tejp, så det är bara att "göra om, göra rätt"!