leozeppelin March 22, 2010 Report March 22, 2010 Hejsan!Jag skulle byta packbox på ingående axel och passade då på att plocka ur ingående axel för att titta in i lådan.Och nu blev jag osäker på om det ska vara en lös spacer/bricka ovanpå de 15st lösa rullarna.Glappet mellan rullarna och klacken på utg. axel blir några mm.Se bilder.Lådan heter T5 WC 1352 169 och hör hemma i en Fox -88Har läst mig till att det finns med och utan bricka.Och ja, jag fiskat med en magnet i lådan utan napp. Och letat runt i garaget. Och googlat.T5_input1.jpg[/attachment:35f6rire]T5_input2.jpg[/attachment:35f6rire] Citera
leozeppelin March 23, 2010 Author Report March 23, 2010 Svarar själv.Rapport och Aktuellt tar säkert upp denna nyhet ikväll.Jorå fick reda på av Hanlon motorsports att brickan/spacern kom först på -92 årsmodell av T5 lådorna.Den fyller tydligen funktionen att behålla oljan bättre i rullarna i ingående axel. Och här har man letat bricka i garaget i flera timmar. Citera
Recommended Posts