April 1, 200421 yr comment_5118 Hej allihopHar tänkt sätta igång att på allvar renoveramin Mustang-65 HT och har kollat runt efter lite böcker.Har kommit fram till att följande titlar verkar bra:*Original Mustang 1964-1/2 - 1966 The Restorer's Guide*MUSTANG 1964-1/2 TO 1973 RESTORATION GUIDE 2nd Edition. *Mustang Interior Restoration Guide 1964 1/2-1970*How To Restore Your MustangNågon som har nåt gott eller ont att säga om de här böckerna,eller har nåt annat förslag?Jag är nybörjare när det gäller renovering av bilar. //R
April 1, 200421 yr comment_5122 Böckerna är i stort sett vad du behöver. Fixa en shop manual så klarar du dig. Mycket återkommer i alla böcker men din lista är bra. Ett tips är att du försöker fixa gammal nummer av Mustang Monthly. I dem finns mycket tips & trix + frågor från läsare etc. Jag bor ochså i Malmö. Jag är inget proffs men vet en del om hur bilarna skall vara original. Lycka till!
April 1, 200421 yr comment_5129 Hej RAMBO.Dom bökerna du skrivit är tillräkligt du behöverendast en Hayens verkstadshandbok 65-73 såär det bara att köra igång. Glöm för all del inte att det finns ett FORUM förMUSTANGer om det skulle vara så att du fastnar på något i renoveringen. :wink: