Tony1 April 13, 2010 Report April 13, 2010 Är det någon som vet hur man kopplar in elen till en dragkrok??? Citera
Ashley Helena Terese April 13, 2010 Report April 13, 2010 Har ett LITET tips från en annan tråd!CITAT:)Allaforummedlemmar är däremot varmt välkomna att maila mig direkt påfredrik@grufmanbil.se om någon har ett tekniskt spörsmål som man vill hasvar på. Jag svarar på ALLT som har med US-Ford att göraDu får säkert hjälp där. Han HAR BRA KOMPETENS FÖR O ANVÄNDA små ORD hOPPAS DET HJÄLPER DIGMVH Citera
MOS April 13, 2010 Report April 13, 2010 Är det någon som vet hur man kopplar in elen till en dragkrok???Ursäkta, men har du koll på att dragvikten på 2005+ är väldigt låg?/MOS Citera
Guest my little pony April 14, 2010 Report April 14, 2010 Hej...jag har för mig att Grufman i tidigare inlägg här om dragkrokarhänvisade till Staffan Beck Bil AB på Drottnongholm.....kolla med de..Rätta mig om jag har fel...lycka till...MVH "my little pony" Citera
Corvette May 14, 2010 Report May 14, 2010 400kg är det bara kolla elschemat som finns på Grufmans hemsida så klara du det nog bra själv Citera
Recommended Posts