MrTurbo_1645 April 30, 2010 Report Share April 30, 2010 Såg att den inte var med kalendern. Men den 29de maj är det i vart fall dax. Vad sägs om en tidig sammankomst och lite mustang crusig innan fulraggarna tar över stan? Inte alla av oss som tänker vara med hela natten kanske. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Widell May 23, 2010 Report Share May 23, 2010 Tid?Plats?CMC 2501 Magnus Widell Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 May 26, 2010 Author Report Share May 26, 2010 Tja... Ca 16.00, Statoil Lasarettvägen?Vi tillhör ju dem som skall fördriva hela natten i stan så är öppen för förslag.Ju tidigare desto nyktrare är man... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 May 28, 2010 Author Report Share May 28, 2010 Ja? Blir vi många? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pierre h May 28, 2010 Report Share May 28, 2010 Kanske dyker upp./Pierre Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 May 29, 2010 Author Report Share May 29, 2010 Aja, vi kommer förbi vid 16 tiden då så får vi se om någon är på plats. Skall hämta folk på lite olika platser innan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 May 31, 2010 Author Report Share May 31, 2010 Här kommer i vart fall några bilder från helgens övningar....http://community.webshots.com/user/MrTurbo_ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakob Cmc 1879 June 1, 2010 Report Share June 1, 2010 Fina bilder MrTurbo Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 June 1, 2010 Author Report Share June 1, 2010 Fina bilder MrTurbo Var du med någonstans? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakob Cmc 1879 June 1, 2010 Report Share June 1, 2010 Nej det var jag inte, men såg din bil flera gånger under kvällen Pratade med Coffe och han skulle ta bilder på din bil sa han, men har inte sett några bilder av honom än. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 June 1, 2010 Author Report Share June 1, 2010 Nej det var jag inte, men såg din bil flera gånger under kvällen Pratade med Coffe och han skulle ta bilder på din bil sa han, men har inte sett några bilder av honom än.Vi gjorde misstaget att ta en genväg så vi missade varandra tyvärr. Skamligt svårt att komma med på andras bilder så jag fick ju ta egna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakob Cmc 1879 June 1, 2010 Report Share June 1, 2010 Nej det var jag inte, men såg din bil flera gånger under kvällen Pratade med Coffe och han skulle ta bilder på din bil sa han, men har inte sett några bilder av honom än.Vi gjorde misstaget att ta en genväg så vi missade varandra tyvärr. Skamligt svårt att komma med på andras bilder så jag fick ju ta egna. [/quote:1cniml4k]Och det gick ju väldigt bra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts