Jump to content

Recommended Posts

Hejsan på er. En fråga ang stereoljud: Har shaker 500 å tycker det låter helt ok men råkade hitta en Pioneerlåda med inbyggt slutsteg i garaget , Kommer det att bil nån skillnad med denna eller kan den lika gärna ligga kvar på sin hylla i garaget? Försöker bifoga bilden på skylten på lådan , som för övrigt är på ca 20 liter.

Allt e bättre än original!! Sätt i den å prova!

Jasså? Jag tycker Shaker 500 är riktigt jäkla bra. Är det något fel på mina öron?

Varken Shaker 500 eller Shaker 1000 är dåliga, men finn MYCKET bättre grejer!

Jag skulle stoppa in en låda om jag hittat en i garaget, ger juh alltid en ordentlig kick ;)

/Jocce

Allt e bättre än original!! Sätt i den å prova!

Jasså? Jag tycker Shaker 500 är riktigt jäkla bra. Är det något fel på mina öron?

Enligt mig låter 500 skit!! 1000 har jag inte hört

Jag köpte Pioneer-lådan ny för några år sen , men motivationen att montera den då tröt tidligen... :roll:

Den va då tänkt att komplitera en klenare stereo i en annan bil.

Frågan är nu om den kommer att tillföra nått i mussen eller inte , tycker för övrigt att Shaker 500 alltid räcker till uppcabbat å oftast äver nercabbat , så jag har inte så där jättehöga krav.

Jag köpte Pioneer-lådan ny för några år sen , men motivationen att montera den då tröt tidligen... :roll:

Den va då tänkt att komplitera en klenare stereo i en annan bil.

Frågan är nu om den kommer att tillföra nått i mussen eller inte , tycker för övrigt att Shaker 500 alltid räcker till uppcabbat å oftast äver nercabbat , så jag har inte så där jättehöga krav.

Då 500:an inte har någon baslåda (och är väl det som är skillnaden mellan 500 & 1000) så kommer den defenitivt lyfta ljudet lite.

Kanske inte enormt kvalitetsmässigt, men däremot för betydligt bättre tryck!

Släng i lådan!

/Jocce