Jump to content

Featured Replies

comment_91255

Hejsan på er. En fråga ang stereoljud: Har shaker 500 å tycker det låter helt ok men råkade hitta en Pioneerlåda med inbyggt slutsteg i garaget , Kommer det att bil nån skillnad med denna eller kan den lika gärna ligga kvar på sin hylla i garaget? Försöker bifoga bilden på skylten på lådan , som för övrigt är på ca 20 liter.

• Author
comment_91350

Jag köpte Pioneer-lådan ny för några år sen , men motivationen att montera den då tröt tidligen... :roll:

Den va då tänkt att komplitera en klenare stereo i en annan bil.

Frågan är nu om den kommer att tillföra nått i mussen eller inte , tycker för övrigt att Shaker 500 alltid räcker till uppcabbat å oftast äver nercabbat , så jag har inte så där jättehöga krav.

comment_91355
Jag köpte Pioneer-lådan ny för några år sen , men motivationen att montera den då tröt tidligen... :roll:

Den va då tänkt att komplitera en klenare stereo i en annan bil.

Frågan är nu om den kommer att tillföra nått i mussen eller inte , tycker för övrigt att Shaker 500 alltid räcker till uppcabbat å oftast äver nercabbat , så jag har inte så där jättehöga krav.

Då 500:an inte har någon baslåda (och är väl det som är skillnaden mellan 500 & 1000) så kommer den defenitivt lyfta ljudet lite.

Kanske inte enormt kvalitetsmässigt, men däremot för betydligt bättre tryck!

Släng i lådan!

/Jocce