Janebrink April 5, 2004 Report April 5, 2004 Nedanför framrutan sitter det två små metallpinnar i spänn...På plåten där torkararmarna sticker fram alltså... Undersidan...Vad e dessa till?//A. Citera
Janebrink April 5, 2004 Author Report April 5, 2004 Nu kan ja säga att ja känner mig dum...Har funderat var de där munstyckena sitter men inte fattat var... Då vet ja va d e... Trodde att det var små "fjädrar" som höll den där plåten på spänn... men ack va fel man kan ha... Tackar för svaret... Citera
Gäst April 5, 2004 Report April 5, 2004 Ja ibland får jag också lite hjärnblödning!Förra vecka tex så stod jag och Morgan CMC549 och drog ihop hans 351C 4V Jag tyckte det var himla dålig kompression på motorn.Sen kom jag på att det blir faktiskt ingen bra kompression om man glömt skruva i tändstiften!! Citera
Janebrink April 5, 2004 Author Report April 5, 2004 hehehe... ska faktiskt inte skratta egentligen.. Har gjort samma misstag när man hade moppe....//A. Citera
Recommended Posts