Gtttggg June 4, 2010 Report June 4, 2010 Mustanger av 2005 och uppåt är 1,88 meter bred enligt bilregistret. Räknas backspeglarna med i måttet eller är det bara själva bilen? Citera
Ashley Helena Terese June 4, 2010 Report June 4, 2010 Vad jag vet, bara bilen. Öppna rutorna o ta fram en tumstock o mät. Ja har samma fråga då jag letar garage. har dock inte mätt upp bilen ännu Citera
Guest my little pony June 5, 2010 Report June 5, 2010 (redigerad) Garageplats???? Kan Upplands Väsby vara nått.....här finns platser att hyra..Vi har platser med högst 10 bilar gemensamt eller egna garage med låsbara dörrar inomhus...På alla dessa platser är det tillåtet att mecka mm....vatten o WC finns...För närvarande finns ca 30 st bilar här alla i olika skick......Vid ett intresse...skicka ett mail med namn o telefonnr så ringer jag upp ....MVH "my little pony" Ändrade %s av %s (%s) Citera
Gtttggg June 5, 2010 Author Report June 5, 2010 Ante mig att det är bara bilen som man mäter. Såg däremot idag att speglarna (på en annan GT) sticker inte ut så mycket på sidorna som jag trodde. Främre skärmarnas kanter går ut till halva bredden av original speglar så bilen inkl speglar blir inte så bred trots allt. Citera
Ashley Helena Terese July 18, 2010 Report July 18, 2010 Ante mig att det är bara bilen som man mäter. Såg däremot idag att speglarna (på en annan GT) sticker inte ut så mycket på sidorna som jag trodde. Främre skärmarnas kanter går ut till halva bredden av original speglar så bilen inkl speglar blir inte så bred trots allt.Bilen blir 2m och 2cm bred inkl orginalspeglarna. Avser 2007 års modell iallafall:) Citera
Gtttggg July 19, 2010 Author Report July 19, 2010 (redigerad) Ante mig att det är bara bilen som man mäter. Såg däremot idag att speglarna (på en annan GT) sticker inte ut så mycket på sidorna som jag trodde. Främre skärmarnas kanter går ut till halva bredden av original speglar så bilen inkl speglar blir inte så bred trots allt.Bilen blir 2m och 2cm bred inkl orginalspeglarna. Avser 2007 års modell iallafall:)Tack för svaret. Jag har en 2007:a. Ändrade %s av %s (%s) Citera
BHE August 2, 2010 Report August 2, 2010 Har en annan fråga ang mått. Är det någon skillnad på höjden på en cab och en ht? Ska ev delvis in med bilen under en "altan" inne i garaget som är 141 cm hög. Instruktionsboken anger endast ht i måttskissen. Citera
Recommended Posts