johnny-57 CMC1544 June 5, 2010 Report June 5, 2010 Hej! När ni har varit ute och kört nercabat (svårstavat).Kör ni upp caben eller har ni den nere en längre tid.Läste i instruktionsboken att man ska lossa plastrutan (dragkedjan) brukar inte jag göra.Hur gör ni som kör cab. Mvh Johnny.P Citera
pools June 5, 2010 Report June 5, 2010 Hej!Nercabbat, stavar jag det, som det låter. Fast med c.Finns inget bra Svenskt ord.Jag har aldrig lossat blixtlåset till bakrutan. Jag serbara till att det inte blir några veck på plasten närjag fäller ner den. Det blir enklare om man har manuellcab. Har man elcab får man be nån hålla emot rutan,eller fälla ner lite i taget.Du måste också fälla upp cabben om bilen står ettlängre tag. Mer än nån dag. Annars blir det fula vecki cabben. Som aldrig går bort.Mvh.pools Citera
JanneJ June 5, 2010 Report June 5, 2010 Jag låter bilen aldrig stå nercabbad nån längre tid, inte mer än över en dag. När den står i garaget är den alltid uppcabbad. Citera
Recommended Posts