skogsmulle7 June 7, 2010 Report Share June 7, 2010 hallå gott folk !jag har blivit en stolt ägare av en mustang 67 och undrar var hittar jag chassie numret ?jag har hittat en liten plåt bit i dörren och en på vä fjäder torn men de måstye väl va stansat någonstans ?mvh Niklas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm June 7, 2010 Report Share June 7, 2010 På instrumentpanelen på förarsidan sitter de en liten plåt. Du ser den utifrån. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
skogsmulle7 June 7, 2010 Author Report Share June 7, 2010 kan inte hitta någon där heller Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse CMC 1263 June 7, 2010 Report Share June 7, 2010 På min -67:a finns det instansat härMvhLasse Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools June 7, 2010 Report Share June 7, 2010 På instrumentpanelen på förarsidan sitter de en liten plåt. Du ser den utifrån.Inte på förarsidan på en 67:a, på passagerarsidan. Mvh.pools Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
skogsmulle7 June 7, 2010 Author Report Share June 7, 2010 ja kan inte hitta nåt stansat nr på varken instrument brädan eller skärm fästet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus June 7, 2010 Report Share June 7, 2010 Min har Chnr på båda innerskärmarna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosewallius June 7, 2010 Report Share June 7, 2010 Mustang 67 har en plåt i dörren som inte kan användas för registrering. Ingen plåti fönstret sålunda. Det är 68:orna osv. som har denna plåt.Dessutom är numret instansat pä tre ställen. Två på förarsidan, i urgröpningeni framskärmens kant samt under skärmkanten närmare rutan och slutligen på passagerarsidanunder framskärmens kant närmare rutan. Du måste lossa och lyfta skärmarna f6r att se dessa två medan det i urgröpningen skall vara fullt synligt. Vissa bilar (ej San Jose tllverkade)har en Buck Tag också men den kan inte heller användas för registrering.Kolla numrerna under skärmarna och bli säker du har den bil som registreringsbevisetsäger.Mvh Bosse Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
skogsmulle7 June 7, 2010 Author Report Share June 7, 2010 ok tack för info de får bli till att rycka skärmarna och kolla bilen ä ju bes men vi hittade inte chassi nr utan gick på den lilla plåtens nr Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
skogsmulle7 June 11, 2010 Author Report Share June 11, 2010 så där då har jag vart ute och plockat skärmarna , men inget chassie nummer i sikte det ser ut som att skärm fästerna har blivit bytta mot ny plåt jag hittar en plåt bricka i motor rummet med chassie nummret på och en i dörren se bild Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosewallius June 11, 2010 Report Share June 11, 2010 Någon kan ha tagit bort chassinumren med flit eller bytt ut skärmkanterna.Du har den sk Buck Tag och den visar att din bil hade en sexa i original=T.Mvh Bosse Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts