June 12, 201015 yr comment_93535 Hej, sitter o läser på lite om tuners till mustangen och det verkar finnas några o välja på.tänkte bara fråga lite löst om vilka ni provat och erfarenheter av dom?så man inte får för sig att köpa nått crap./Christian
June 12, 201015 yr comment_93540 Har en Diablo Predator (som är till salu), den kunde växla lite konstigt med den CAI tune som fanns i, har automat.
June 12, 201015 yr comment_93541 Min uppfattning är att du ska satsa på en SCT Xcalibrator/Liveviewer(eller hur tusan det nu stavas, orkar inte titta upp )Den verkar fungera bäst, och ha bäst support från marknaden.En återförsäljare säljer väldigt billiga sådana här hemma i sverige (Mustang Performance).Firmor som sedan kan fixa en email tune till dig är många. För att nämna några: Brenspeed, Bamachip, Torq osv...Det finns mängder!En mapp kostar från ca 600kr.Leveranstiden på en mapp är mellan 2-14 dagar bereonde på efterfrågan hos försäljaren.Jag har själv prövat både Torq, Brenspeed och Bama.Bama rekomenderar jag inte, han fick min aldrig att gå bra. Brenspeed är klockrena och dom hjälpte mig mycket snabbt även med förändringar efter leverans.Lycka tillDanne
June 12, 201015 yr comment_93545 SCT tuners är pengarna värda, och som Linde säger så har de flesta tuningfirmor nästan bara med SCT att göra.Köp en SF3:a så har du strategy tunes i den som funkar med de flesta CAI och många andra delar redan från förpackningen.