Alabama Grill June 21, 2010 Report June 21, 2010 Min airbaglampa har börjat blinkat vid start. Blinkningarna är fyra till antalet och håller på i flera minuter innan den lyser konstant. Har kopplat in XC3an men den säger att det inte är något fel!? Kan tillägga att blinkningarna inträffade i samband med byte från originalstereon till en ny.Vad kan det vara och vad tusan gör man? Citera
Corvette June 22, 2010 Report June 22, 2010 ska vara två siffrig kodförst blinkar den med 0,5s intervall sedan en paus på 2s sedan kommer siffra tvådär har du felkoden sedan gör den samma sak ca 5 ggr för att sedan lysa konstantom det är du som fått stereo monterad i Gävle så är det kod 44 vilket innebär att bältespännarens krets är ur funktion på passagerarsidan Citera
Alabama Grill June 22, 2010 Author Report June 22, 2010 Hmmm. Undrar vad som hänt? Vad gör jag då för att bli av med problemet? Är det något jag kan fixa själv? Citera
Corvette June 22, 2010 Report June 22, 2010 du får mäta kretsen tills du hittar var den är bruten, skulle dock börja med själva bältesspännaren direkt då det har sålts en del sådana. Citera
Recommended Posts