Patrik Mustang67 Posted July 13, 2010 Report Share Posted July 13, 2010 Hej igen,Tänkte försöka förbereda min nyimporterade mustang för reg bes.Vet att det finns en tråd nån stanns men orkar inte gå igenom alla trådar.Räcker följande modifieringar eller är det något mer ?1. 2 st godkända reflexer bak2. Sätta siffror på glaset. 50 km/h, 70km/h, 90 km/h etc3. Byte till gula blinkers fram. Eller går det med de vita nuförtiden ?//Patrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg Posted July 13, 2010 Report Share Posted July 13, 2010 Det går bra med vita så länge de är inte orange. Istället för massa siffror på glaset kan du köpa en km-skala och klistra den över miles-skalan men då får du demontera instrumenteringen. Det är inte så svårt som det låter och ser snyggare ut. Montera dit reflexer oavsett för de gör nytta, tycker jag i alla fall.Om det är nåt mer utöver detta, vet jag inte så nån annan får fylla i det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 Posted July 13, 2010 Report Share Posted July 13, 2010 Det är det du behöver.KM skala.Reflexer bak.Vita blinkersglas och lampor.OBS: ett godkänt vikt intyg får man hos tex (soptippen där jag bor) vissa stationer väger bilarna själv.+ Allt annat som gäller vid vanlig bes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Mustang67 Posted July 13, 2010 Author Report Share Posted July 13, 2010 Tack för tipsen,Då är det bara att köra på och fixa dessa saker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts