Klingan75 March 19, 2011 Report Share March 19, 2011 Framstolarna klara:):)Tycker att jag har sett dom stolarna på blocket för ett tag sedan...? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus March 19, 2011 Author Report Share March 19, 2011 Tycker att jag har sett dom stolarna på blocket för ett tag sedan...?Dom kommer från stylingbutiken.se; men orginal klädslen gillade vi inte så det blev ny klädsel Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm March 19, 2011 Report Share March 19, 2011 Snyggt. Jag tycker att dom ser ut som en vis annan herre här på forumet som har en -70 cab Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klingan75 March 19, 2011 Report Share March 19, 2011 Snyggt. Jag tycker att dom ser ut som en vis annan herre här på forumet som har en -70 cabOm vi tänker på samme vise man har han ett par Recaro från Tyskland om jag inte minns fel... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus March 27, 2011 Author Report Share March 27, 2011 Cab ställning tillbaks Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus April 3, 2011 Author Report Share April 3, 2011 Så då var motorn tillbaks i. Och fälgarna upphämtade från renovering, Dom var inte dåliga innan men allt går att göra snyggare Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm April 3, 2011 Report Share April 3, 2011 De blir GRÖNT de här du :-O Men snyggt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 April 4, 2011 Report Share April 4, 2011 Fy-Fa_ det här blir tokbra, det här är att ta en egen väg, det gillar jag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjope45 April 4, 2011 Report Share April 4, 2011 Ja detta blir skitläckert.Hoppas på mer bilder...Mer gröna bilar till folket! He he...Björn Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus April 9, 2011 Author Report Share April 9, 2011 Vi flyttade bromsfördelaren till hjulhuset istället. För att få bort så mycket rör så möjligt är. Det kommer strax en stort bild kollage från oss Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingvar April 10, 2011 Report Share April 10, 2011 hej jag va och tittade på den gröna mussen fredags kväll den blir verkligen fin hälsnigar sella Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus April 15, 2011 Author Report Share April 15, 2011 Det går framåt i en rasade fart:) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin April 15, 2011 Report Share April 15, 2011 Det ser bara så bra ut.Väntar med spänning på resultatet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
awikst April 17, 2011 Report Share April 17, 2011 Helt sanslöst bra! Jag ska nog inte ta ut min kärra i år...Jo det skall jag visst göra APT´n och HC träffen är ju "måsten".Ska gasa mot en jobbarkompis som har en Supra kommer nog inte att gå så bra för mig där....hehe Kul iallafall.// Anders Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus April 18, 2011 Author Report Share April 18, 2011 Dags för cab mont:) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klingan75 April 18, 2011 Report Share April 18, 2011 Helt otroligt vilket tempo:thumbup: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC 1061 Berra April 18, 2011 Report Share April 18, 2011 Man blir inget annat , än imponerad av denna rasande fart som bygget gått i. Om man inte visste hur du såg ut. Så skulle man tro, att du har åtta armar som en bläckfisk. Och att du klonar deig själv. Men eftersom jag träffat dig i verkligheten. Så vet jag att så är inte fallet. Utan du är en helt vanlig kille. Med ett brinnande intresse. Den blir fantastiskt fin. En grym finish på allt.Berra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lente cmc 2346 April 19, 2011 Report Share April 19, 2011 Jag kan bara hålla med Klingan och Berra. Vilket otroligt tempo:thumbup: Ingen svacka här inte.Och resultatet = superfinish. Grymt imponerande. Hade inte Berra dementerat hade jagtrott på bläckfisk-alternativet. Ser fram mot bild kollage. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus April 19, 2011 Author Report Share April 19, 2011 Sunshine today ! Tackar tackar för alla värmande kommentarer. Jag och redcab kämpar stenhårt nu. Och vi hoppas att ni röstar på oss på Elmia Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus April 22, 2011 Author Report Share April 22, 2011 On stage på Elmia påsken 2011 Vi hann bli klara Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin April 22, 2011 Report Share April 22, 2011 Den var helt klart läcker, snyggt jobbat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAL April 23, 2011 Report Share April 23, 2011 Tog lite tid innan jag hittade den på långfredagen, men det var mödan värt att se den live. Gôtt jobbat! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus May 6, 2011 Author Report Share May 6, 2011 Tog lite tid innan jag hittade den på långfredagen, men det var mödan värt att se den live. Gôtt jobbat!Thanks! lite musik som passar till denna!Alt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus June 17, 2011 Author Report Share June 17, 2011 Köp detta nr av Bilsport så finns det ett repotage att läsa om bilen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
FastMagnus January 6, 2012 Author Report Share January 6, 2012 Kristoffer Kling har fixat till ngr sköna bilder ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts