September 8, 201014 yr comment_97173 har tänkt att uppgradera min mustang med bromsservo, har i dag skivor fram/trummor bak. Hade tänkt köpa ngt från en europeisk bil på skroten (man måste inte ha orginal grejer bara för att man har mustang ) Någon som har ngt tips på vad som kan funka, möjligtvis så byter jag org brommsok fram oxå. har i dag 18 fälgar så de mesta får plats
September 8, 201014 yr comment_97179 har tänkt att uppgradera min mustang med bromsservo, har i dag skivor fram/trummor bak. Hade tänkt köpa ngt från en europeisk bil på skroten (man måste inte ha orginal grejer bara för att man har mustang ) Någon som har ngt tips på vad som kan funka, möjligtvis så byter jag org brommsok fram oxå. har i dag 18 fälgar så de mesta får platsHär kan du t.o.m. kanske hitta delar som passar "Bolt on"....http://www.bildelarosby.se/
September 8, 201014 yr comment_97184 Hej.För några år sedan så användes Nissan sunny huvudbormscylindermed servo, kommer inte ihåg årsmodell, vet i alla fall att bultmönsteri torpedvägg stämmer med Mustangens Den är liten och får plats bakom stötdämpartorn, det är egentligenplatsen för huvudbromscylinder med servo som är starkt begränsad på just 65-66 Mustangen
September 8, 201014 yr comment_97187 Hej!Jag käste på nån sida att Ford Granada ska passa.Vet inte om det stämmer, men kan ju va värt o. kolla.Micke