Jump to content

super snake


crillzorg

Recommended Posts

Heej alla glad mustang ägare!

enkelt och snabbt, jag var nyss i usa och träffa en kille som ska hjälpa mig köpa ny mustang och ta den till sverige så då undrar jag om någon utav er har några bra sidor till bilförsäljare eller auktioner där dom säljer shelby gt500 super snake?

vore schyst med lite länkar om ni har eftersom jag gärna vill leta runt själv lite.

Har testat min kära sökfunktion google men inte hittat något bra så vänder mig till experterna.

Gärna då

Shelby GT500 super snake av årsmodell 2011 men även 2010

Han bor i New York så gärna omkring där.

Ha de bra och hoppas vi alla ses i morgon på End of summer, årets bästa träff! :)

håller tummarna för bra väder dessutom.

Link to comment
Share on other sites

mm det är otroligt svårt .. kanske får börja tänka om och ge mig på ett bygge ist

Vaför måste du ha en Super Snake tycker nya GT500 ser jävligt bra ut

Måste absolut inte ha en super snake och håller med dig om att nya GT500 är grymt läcker men skulle inte tacka nej till en super snake och när jag var i usa senast så prata min "kontakt" om att du kan få en super snake väldigt mkt billigare, som alla andra mustang iofs om man jämför med sverige så var väl han som delvis satte bilen i hjärnan på mig :P men har ju märkt att de är svårt att hitta många på nätet så har börjat kolla in dom nya GT500 - 11års modell :)

Link to comment
Share on other sites

Ett litet tips bara:

Handlarna i USA är otroligt "fula". Det är strikt marknadsekonomi som gäller m.a.p. tillgång och efterfrågan. Eftersom GT500 är av begränsad tillverkning så är det inte ovanligt att handlarna jackar upp priset 30.000-50.000 USD över listpris. Och försöker man pruta så får man bara ett leende (eller skratt) tillbaka. Det finns fabriksnya GT500 av årm. 09 (kanske t.o.m. 08) som är överprissatta och fortfarande osålda hos handlare. En bekant köpte en GT500 fabriksny i USA och han fick leta ett tag och åka ganska långt för att hitta en handlare som sålde till listpris.

Vissa saker är inte alltid mycket bättre med marknadsekonomi :crazy:

Magnus

Link to comment
Share on other sites

Ett litet tips bara:

Handlarna i USA är otroligt "fula". Det är strikt marknadsekonomi som gäller m.a.p. tillgång och efterfrågan. Eftersom GT500 är av begränsad tillverkning så är det inte ovanligt att handlarna jackar upp priset 30.000-50.000 USD över listpris. Och försöker man pruta så får man bara ett leende (eller skratt) tillbaka. Det finns fabriksnya GT500 av årm. 09 (kanske t.o.m. 08) som är överprissatta och fortfarande osålda hos handlare. En bekant köpte en GT500 fabriksny i USA och han fick leta ett tag och åka ganska långt för att hitta en handlare som sålde till listpris.

Vissa saker är inte alltid mycket bättre med marknadsekonomi :crazy:

Magnus

Tack för tipset! Ska ju verkligen hitta en bil till "rätt pris" om jag nu ska köpa någon så klart...

Han som kollar bilarna åt mig i USA är pålitlig och duktig så jag hoppas han hittar den perfekta bilen för ett bra pris :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...