Gtttggg October 5, 2010 Report October 5, 2010 Det mittersta bromsljuset som sitter i bakluckan verkar inte funka dvs par lampor har slocknat men resten funkar. Är det lampbyte som gäller eller byter man ut hela *raden*? Citera
RoTe October 5, 2010 Report October 5, 2010 Jag har bara en stor fet glödlampa till mittenbromsljuset jag... Är det annat på en 07:a eller är det något eftermarknads du har? Citera
Beckman October 6, 2010 Report October 6, 2010 Även på 07 är det en stor glödlampa. Den är enkel att byta. Citera
pernon June 7, 2017 Report June 7, 2017 Nu skriver jag i en gammal tråd och hoppas det är ok. Jag har också en trasig lampa i bromsljuset, men beteckningen är väldigt suddig på den. Jag har försökt söka på vilken lampa jag behöver, men hittar ingen info... Vet någon vilken lampa som ska sitta där? Citera
SakariV8 June 21, 2017 Report June 21, 2017 Lite snabb sökning på webben ger "921 bulb". http://grufmanbil.se/biltyp/375/produkt/3203/ Har själv bytt till en LED-variant på hela armaturen i "smoke". Citera
Recommended Posts