Jump to content

SöndagsCruising/besök hos The Polishman den 30'e oktober


Chili

Recommended Posts

På lördag den 30 oktober har vi möjlighet att få komma och besöka Tommy "The Polishman" i hans nya lokaler i Södersvik (Rådmansö strax utanför Norrtälje).

Förutom att Tommy har lovat att bjuda på fika så är dagen öppen för allt som har med bilpolering att göra :D

Så passa på att ta tillfället i akt och passa på att få lite inblick och kunskaper/tips från en av Sveriges bästa bilpolerare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi samlas vid våran träffplats i Sollentuna Stinsen (MC Donalds parkering) klockan 10.00 för att 10.30 bege oss mot Norrtälje. Sträckan är ca 7mil och Mustangvänlig :D:D (givetvis kan man åka i valfri bil, dvs inget Mustangtvång....)

Kolla gärna in Tommys hemsida och forum

http://www.thepolishman.se/

För att Tommy ska veta hur mycket han ska baka så vill han gärna veta ungefär hur många som kommer, så skicka ett pm till mig om du har lust att komma, anmälan är INTE bindande, du kan också skriva i den här tråden om du tror att du kommer......

Väl mött!!

//Christer

OBS Nytt Datum!

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Som det ser ut idag så kommer jag med på söndag.....jag har bara ett "men" det beror på hur det går med mitt jobb som måste vara klart på lördag...idag ligger jag i fas....

Så räkna med mig som 1 person...

MVh "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

10 ponnys!!!!!!!!!!!!!!..........

...........från början men nu är det tyvärr inte så många kvar som har möjlighet att åka nu på söndag......

Så vad säger ni, ska vi hitta ett annat datum om det är möjligt eller ska vi som kan åka ändå?

Det är ju ett tillfälle att få lite inblick i nånting annat än "superspraymedlet" och microtrasan som man (läs jag) normalt använder..................

Det finns ju möjlighet till samåkning från Sollentuna om ngn tycker det är lite långt att åka, och det är nog inte alla som kanske tar Mussen (kanske sålt den eller nåt ;-) ;) )

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Hej Chili....antingen kör vi på söndag......eller ett annat datum...men jag kan inte i varje fall den 23 oktober....så gör som du vill....jag kollar in här imorgon kväll om vad det blir.....

du har mirakeltrasan....

mvh "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Hej..Chili....jag kan inte heller imorgon....har uppstått problem med mitt jobb som skulle

vara klart idag...måste jobba imorgon med att plocka bort material som måste vara borta senast imorgon för kundens fotografering av säljobjektet...

Om det blir ett annat datum så ska jag hänga med men inte som tidigare meddelande den 23 okt kan jag inte heller.....men du gör som du vill självklart...

Välmött igen o MVh "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hur ser det ut för er?

Är det någon som är intresserad av att lära sig lite om bilpolering den 30 oktober så hör av er så fort som möjligt.

Skriv gärna här i tråden om du tänker komma eller skicka ett pm till mig.

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Kanke ni behöver ett objekt att puttsa......på????

Jag kan traila med mitt objekt då..............????

Men alt beror på när???

återkomgärna när om????

"my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...