bb October 16, 2010 Report October 16, 2010 kommer det att sitta en saleen supercharger istället för originalet ihop med kammarna och annat mums mums kan inte bifoga bilder för svårt i detta forumet Citera
Daniel Linde October 16, 2010 Report October 16, 2010 Det är ju enklare o bifoga bilder nu.Ingen storleksbegränsning utan det fixar forumet själv.Nedanför den ruta du skriver i för att göra inlägget finnes en "knapp" "Ladda upp en bilaga". Klicka på den sen säger resten sig själv.Kör hårt, antar du ångrat dig angående försäljningen? // Danne Citera
CMC-49 October 17, 2010 Report October 17, 2010 Mina bilder klarar inte forumet av måste ändra till mindre först och det är inte kul Citera
Alabama Grill October 17, 2010 Report October 17, 2010 Mina bilder klarar inte forumet av måste ändra till mindre först och det är inte kul Märkligt. Som Linde säger, forumet ska anpassa bilderna automatiskt. Försök igen. Citera
mhdin October 17, 2010 Report October 17, 2010 Mina bilder klarar inte forumet av måste ändra till mindre först och det är inte kul Märkligt. Som Linde säger, forumet ska anpassa bilderna automatiskt. Försök igen. [/quote:2fxgldb1]Presentationsbilden funkar inte, övriga bilder går plätt lätt.Försök, vi är nyfikna Citera
CMC-49 October 17, 2010 Report October 17, 2010 Provade: gick bra med bilder på 2,2 mb men 2,6 mb gick ej så det nog någon typ av begränsning Citera
Daniel Linde October 17, 2010 Report October 17, 2010 Provade: gick bra med bilder på 2,2 mb men 2,6 mb gick ej så det nog någon typ av begränsning Det är möjligt. Undersöker hur var o varför.//danne Citera
Recommended Posts