Posted November 21, 201014 yr comment_99367 Hej fick låna en platta att sätta på insuget för att lyfta ur motorn.Håller ett aluinsug att lyfta i?Micke
November 21, 201014 yr Author comment_99369 Mitt insug höll då Var mest orolig över om plattan håller... Plattan ser väldigt gedigen ut...men då ska väl mitt också hålla.
November 28, 201014 yr Author comment_99466 En annan tanke slog mig.Jag kommer att lägga gamla motorn på hyllan alt. sälja den.Ska man dränera den på olja o. bör man konservera den på nåt sätt?Jag har torrt o. varmt där den står.
November 28, 201014 yr comment_99469 Byt olja i motorn starta upp, Töm den på vatten ,oljan kan vara kvar, lite olja i varje cylinder och dra runt den ett par varv varje månad så har du fortfarande en bra motor om du ska ha i den igen eller sälja den..
November 28, 201014 yr Author comment_99471 Byt olja i motorn starta upp, Töm den på vatten ,oljan kan vara kvar, lite olja i varje cylinder och dra runt den ett par varv varje månad så har du fortfarande en bra motor om du ska ha i den igen eller sälja den.. Bockar o. tackar.