Boris65 December 4, 2010 Report December 4, 2010 Hej!Undrar om 99:an har detta så nycklar måste kodas eller det är bara att köra och få en nyckel gjord på hos närmsta låssmed?Mvh Citera
Gtttggg December 5, 2010 Report December 5, 2010 Jag hade skickat ett mail om det till Grufman om jag var du. De känner säkert till om nyckeln måste kodas eller inte. Citera
Boris65 December 5, 2010 Author Report December 5, 2010 Jag hade skickat ett mail om det till Grufman om jag var du. De känner säkert till om nyckeln måste kodas eller inte.Ok, tack!Jag gör så. Citera
S. Garneij December 6, 2010 Report December 6, 2010 Nyckeln måste kodas in. Lättast är att köpa ett nyckelämne och åka till din lokala låssmed och få nyckeln kopierad. Sen är det bara att åka till närmsta verkstad som har IDS utrustning Citera
Boris65 December 6, 2010 Author Report December 6, 2010 Nyckeln måste kodas in. Lättast är att köpa ett nyckelämne och åka till din lokala låssmed och få nyckeln kopierad. Sen är det bara att åka till närmsta verkstad som har IDS utrustning Så det behöver alltså inte vara Ford som gör det?Hur vet man vilka som har det? Är det bara att sätta sig och ringa runt? Då löser man det enkelt. Citera
Gtttggg December 8, 2010 Report December 8, 2010 Nyckeln måste kodas in. Lättast är att köpa ett nyckelämne och åka till din lokala låssmed och få nyckeln kopierad. Sen är det bara att åka till närmsta verkstad som har IDS utrustning Så det behöver alltså inte vara Ford som gör det?Hur vet man vilka som har det? Är det bara att sätta sig och ringa runt? Då löser man det enkelt. Dessa firmor har IDS i din närhet. Hedbergs bil i Lund Tel 046- 312700Cartech i Ystad tel 0411- 17392 Citera
Boris65 December 8, 2010 Author Report December 8, 2010 Nyckeln måste kodas in. Lättast är att köpa ett nyckelämne och åka till din lokala låssmed och få nyckeln kopierad. Sen är det bara att åka till närmsta verkstad som har IDS utrustning Så det behöver alltså inte vara Ford som gör det?Hur vet man vilka som har det? Är det bara att sätta sig och ringa runt? Då löser man det enkelt. Dessa firmor har IDS i din närhet. Hedbergs bil i Lund Tel 046- 312700Cartech i Ystad tel 0411- 17392Kanon!Tackar för det. Kolla de med Hedbergs i Malmö, men det var inte roligt..... ca 2´ skulle dom ha för en nyckel. Tycker det är lite ocker... Hittar man inget bättre får det bli en tur till Sthlm i Sommar. Grufman tar ca 1´ i alla fall. Skall beställa ämne och larmkontroll från firma i Staterna så blir det en del billigare....Ha det gott! Citera
Gtttggg December 9, 2010 Report December 9, 2010 Kanon!Tackar för det. Kolla de med Hedbergs i Malmö, men det var inte roligt..... ca 2´ skulle dom ha för en nyckel. Tycker det är lite ocker... Hittar man inget bättre får det bli en tur till Sthlm i Sommar. Grufman tar ca 1´ i alla fall. Skall beställa ämne och larmkontroll från firma i Staterna så blir det en del billigare....Ha det gott!2 laxar för en sabla nyckel?! Då hade jag låtit Grufman fixa nyckeln och samtidigt få miljöbyte. Kan vara värt tusenlappen. Citera
Recommended Posts