Jump to content

Stuga Bokad


Daniel Linde

Recommended Posts

Fakturor från HC kommer inom kort. De har haft lite strul med bokningssystemet! (Förvånad Danne??)

Betyder det att vi får göra om bokningarna till HC? För par år sen hade jag gjort en bokning på ett hotell i god tid men pga strul med bokningssystemet, slarvades alla bokningar bort.

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Betyder det att vi får göra om bokningarna till HC? För par år sen hade jag gjort en bokning på ett hotell i god tid men pga strul med bokningssystemet, slarvades alla bokningar bort.

Vem vet? Men det får vi verkligen hoppas att vi slipper. Jag tror inte det. Strulet har varit en uppgradering, som inneburit att systemet inte varit igång, enligt vad man sagt till mig. Alla bokningar är manuellt registrerade på papper, och matas nu in i systemet, som nu är igång. Effekten blir en viss fördröjning i utskicket av fakturer.

Link to comment
Share on other sites

Vem vet? Men det får vi verkligen hoppas att vi slipper. Jag tror inte det. Strulet har varit en uppgradering, som inneburit att systemet inte varit igång, enligt vad man sagt till mig. Alla bokningar är manuellt registrerade på papper, och matas nu in i systemet, som nu är igång. Effekten blir en viss fördröjning i utskicket av fakturer.

Aha, det var just uppgradering i bokningssystemet som slog ut rubbet i hotellets dator. I värsta fall får ni skriva det här så vi får göra om bokningen men hoppas få slippa det.

Link to comment
Share on other sites

Aha, det var just uppgradering i bokningssystemet som slog ut rubbet i hotellets dator. I värsta fall får ni skriva det här så vi får göra om bokningen men hoppas få slippa det.

Mustang-klubben är inte medverkande i HC:s bokning av boende.

Hela boknings- och boendehanteringen är utlagt på HC i vår överenskommelse med dem om träffen.

Förtydligande:

Deras bokningssystem låg nere redan innan bokningarna för oss startade den 10/1.

Allt har därför registrerats på papper.

Nu matar man in uppgifterna från papper till bokningssystemet.

Fakturer kommer att därefter skickas ut från systemet.

Inget har indikerats från HC om några problem med registreringen

Hälsningar

Palle

Link to comment
Share on other sites

Mustang-klubben är inte medverkande i HC:s bokning av boende.

Hela boknings- och boendehanteringen är utlagt på HC i vår överenskommelse med dem om träffen.

Förtydligande:

Deras bokningssystem låg nere redan innan bokningarna för oss startade den 10/1.

Allt har därför registrerats på papper.

Nu matar man in uppgifterna från papper till bokningssystemet.

Fakturer kommer att därefter skickas ut från systemet.

Inget har indikerats från HC om några problem med registreringen

Hälsningar

Palle

Det var skönt att höra. Skulle det uppstå ev skrivfel eller nåt på personuppgifter, har de våra CMC-nummer att gå efter.

Link to comment
Share on other sites

Är det några fler som fått fakturan då?

Inte har jag fått nått inte.. Min stuga e väl inte bokad, så jag får sova i bakluckan!

:)

Jag fick min faktura idag, så nu är allt fixat ! Anmäld till Mustangklubben, fick bekräftelsen kl. 8.01 den 10/1

(undrar om jag var först ?) 4-bädds rum bokat kl. 8.15 den 10/1, på hotellet (ungarna skall med), bilen står

fulltankad och klar i garaget så nu är det bara solsken och 20 - 25 plusgrader jag väntar på.

Danne,

Skulle det "skita" sig är vår soffa ledig ....

Mvh Lope

Link to comment
Share on other sites

Jag fick min faktura idag, så nu är allt fixat ! Anmäld till Mustangklubben, fick bekräftelsen kl. 8.01 den 10/1

(undrar om jag var först ?) 4-bädds rum bokat kl. 8.15 den 10/1, på hotellet (ungarna skall med), bilen står

fulltankad och klar i garaget så nu är det bara solsken och 20 - 25 plusgrader jag väntar på.

Danne,

Skulle det "skita" sig är vår soffa ledig ....

Mvh Lope

Du va 2a :P

Tack för inbjudan, men jag har fått fakturan jag också. :)

Skönt nu va en semestergrej klar. Perfekt :P

För skoj skull, första 5 anmälningarna inkom enligt nedan.

Formuläret öppnades automatiskt då serverns klocka slog 08:00:00.

  1. 08:00:59
  2. 08:01:21
  3. 08:01:37
  4. 08:01:41
  5. 08:02:41

// Danne

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...