Artur February 6, 2011 Report February 6, 2011 Hej på er alla.Artur Buwaj heter jag bor i stockholm och är av 77-års modell som fastnat lite i 60-tal.Var iväg och kika på en 65-a fastback idag som jag bestämde mig för att köpa, står kvar hos ägarn till jag hittar någonstans att förvara skönheten.Bilen är i bätre bruksskick som kom från Californien 92, planerna är att förvara bilen i den skick den är idag (kanske en liten förbätring här och där, iaf nya fälgar blir det) och försöka njuta av den så gott det går.Hoppas att jag kommer att trivas här och att vi ses på träffarna i sommar.Med Vänliga HälsningarArtur:cool: Citera
Daniel Linde February 6, 2011 Report February 6, 2011 Varmt välkommen hit Artur! En bild skadar inte om du har en //Danne Citera
Artur February 7, 2011 Author Report February 7, 2011 Tackar,Lägger ut en bild så snart jag har en.Artur Citera
Peter CMC771 February 11, 2011 Report February 11, 2011 Hej på er alla.Artur Buwaj heter jag bor i stockholm och är av 77-års modell som fastnat lite i 60-tal.Var iväg och kika på en 65-a fastback idag som jag bestämde mig för att köpa, står kvar hos ägarn till jag hittar någonstans att förvara skönheten.Bilen är i bätre bruksskick som kom från Californien 92, planerna är att förvara bilen i den skick den är idag (kanske en liten förbätring här och där, iaf nya fälgar blir det) och försöka njuta av den så gott det går.Hoppas att jag kommer att trivas här och att vi ses på träffarna i sommar.Med Vänliga HälsningarArtur:cool:Hjärtligt välkommen. Har du frågor får du gärna höra av dig till mig. Eller besök våra veckoträffar. All information finns under fliken Mälardalen på start sidan Citera
Artur February 12, 2011 Author Report February 12, 2011 Tack Peter, lär garanterat dyka upp på några träffar.Bifogar en bild som jag fått från förra ägaren. Citera
mhdin February 13, 2011 Report February 13, 2011 Tack Peter, lär garanterat dyka upp på några träffar.[ATTACH=CONFIG]12638[/ATTACH]Bifogar en bild som jag fått från förra ägaren.Artur varmt välkommen, bara älskar färgerna på din bil. Citera
Artur February 13, 2011 Author Report February 13, 2011 Tackar, den är vackrare i verkligheten. Citera
mhdin February 13, 2011 Report February 13, 2011 Tackar, den är vackrare i verkligheten. Bor du i STHLM´s trakten med. Jag hörde talas om att det fanns en fastback 65:a med dom färgerna. Citera
Artur February 13, 2011 Author Report February 13, 2011 Ja, bor i Kungens Kurva. Bilen har varit här ett tag hos före ägaren. Citera
Recommended Posts