JohnRB February 20, 2011 Report February 20, 2011 Er det någon som har en i Sverige nysåld 65/66 Musse? Finns i så fall buildsheeten?Se her for diskusjoner i emnet; http://www.concoursmustang.com/forum/index.php?topic=2066.0JohnB Citera
fast66 February 27, 2011 Report February 27, 2011 John, jag har en av dessa bilar, och dessutom bra koll på flera av dem. Jag och Ronnie har ett litet register på alla dessa - fler än 200) 66or som beställdes i en batch av Ford i Sverige. ALla i stort sett lika utrustade- har dessutom ett par build sheet. Info om styrsnäckan på dessa build sheet finns där pga att alla V8 bilar som såldes i Sverige hade den snabbare snäckan från fabrik. Har aldri sett ngn högerstyrd dock... Citera
JohnRB February 27, 2011 Author Report February 27, 2011 ClaesVille va cool å se en kopia på en av buildsheeten ;-)MvhJohnB Citera
Ronnie S February 28, 2011 Report February 28, 2011 Här är Build sheet från en kompis bil (en svensksåld -66 Fastback). Det satt tejpat till kablaget under instrumentbrädan, så det svarta man ser är tejprester. Jag suddade lite i chassienumret, eftersom jag inte har bett honom om lov att få lägga ut bilden. Citera
fast66 March 6, 2011 Report March 6, 2011 Tack Ronnie,är inte så snabb på forumet nuförtiden ;-) HAr snackat med killen på concoursMustangs.com och det känns som om jag rett ut en del frågetecken ang den här styrsnäckan.Hur känns det egentligen utan Mustang? Har ju haft min senaste sen -88 och den innan sen -82, så jag vet inte om jag vågar prova att vara utan;-) Citera
Ronnie S March 7, 2011 Report March 7, 2011 Tack Ronnie,är inte så snabb på forumet nuförtiden ;-) HAr snackat med killen på concoursMustangs.com och det känns som om jag rett ut en del frågetecken ang den här styrsnäckan.Hur känns det egentligen utan Mustang? Har ju haft min senaste sen -88 och den innan sen -82, så jag vet inte om jag vågar prova att vara utan;-)Jag har ju min gamla Corvair -66 kvar. Dessutom har jag köpt en Firebird 400 -69 som är på väg hem från USA, så helt tomt blir det inte. Citera
Recommended Posts