BHE March 27, 2011 Report March 27, 2011 Någon som vet var jag kan få tag på en modellbil i skala 1/18 (generationen 2005--2009 i cabutförande).Tänkte lacka den i samma kulör som riktiga bilen (skala 1/1) och sätta den i bokhyllan (långt från klåfingriga ungar...). Citera
Peter61 March 27, 2011 Report March 27, 2011 Jag brukar köpa modeller från: http://glmodellbilar.se/index.phpDe/han har inte så stort lager så kika in ofta om du letar en viss modell.(själv har jag svårt att hitta en GT coupe, de är alltid slut eller kostar skjortan...)Lycka till! Citera
BHE April 1, 2011 Author Report April 1, 2011 Tack för tipset, ska kolla där. En annan bekant tipsade även om Barnens Hus o Toys R US. Så det kanske redan finns på närmare håll.Annars Peter, har du börjat vaxa inför våren än? Citera
Peter61 April 2, 2011 Report April 2, 2011 Ja, just det, det finns ju leksaksaffärer också. Jag besiktigade Loreen i förrgår, rent papper! Jag körde en omväg hem :-). När jag sedan kom hem drog jag täcket över henne i carporten, en timme senare föll snöflingorna...Så än får vi gå i strumpor å skor. Framåt slutet av april/början på maj planerar jag att ställa på henne. Citera
Recommended Posts