redcab March 29, 2011 Report March 29, 2011 Hej jag undrar om den lila kabeln från tändningslåset till instrument huset skall bli varm när man slår på tändning (tar ca 1,5 amp) Citera
pools March 31, 2011 Report March 31, 2011 Hej jag undrar om den lila kabeln från tändningslåset till instrument huset skall bli varm när man slår på tändning (tar ca 1,5 amp)Årsmodell? Citera
pools April 2, 2011 Report April 2, 2011 Det verkar som om den går till spänningsregulatorn i instrumenthuset.Vilka andra symtom har du?Mvh.P-O Citera
redcab April 5, 2011 Author Report April 5, 2011 Har mätt kablarna från oljetrycket värme men mätarna reagerar ej Citera
pools April 9, 2011 Report April 9, 2011 Har mätt kablarna från oljetrycket värme men mätarna reagerar ej: Förstår inte! Citera
coke89 April 24, 2011 Report April 24, 2011 Om du har haft isär instrumentpanelen och inte får mätarna att fungera igen så kolla att de två skruvarna/kontakterna som går ut från vardera instrument är helt isolerade (de ska ha en papp/plast bricka som isolerar).jag hade detta problem tidigare och då berodde det på att jag skruvat fast instrumenten för långt ned och därför kortslöt skruven mot plåten i instrumenthuset.. Citera
Recommended Posts