Lars805 April 12, 2011 Report April 12, 2011 Hej på er !Jag beställde en golvmatta från Tonys i färgen Ivy Gold och fick den igår den var också i Ivy Gold så långt är allt riktigt.Men det vara bara det att den färg på matta jag tänkte på när jag beställde var den i Moss Green det är svårt när man inte har mattprover att hålla i handen och se rätta färgen.Nu undrar jag om någon har en ny golvmatta Moss Green liggande och som kanske vill byta till min Ivy Gold eller säljahur som hälst blir min matta till salu.Bilen är en -67 Cup.Hälsn Lars805 Citera
CMC-49 April 12, 2011 Report April 12, 2011 Det kan väl Tony fixa, om han är en seriös mustangdels säljare !!!! Citera
mrhaggiz April 12, 2011 Report April 12, 2011 Ring Tony!Extremt bra kille att handla av, tror han löser det! Citera
Gtttggg April 13, 2011 Report April 13, 2011 Felbeställning med andra ord. Bättre du tar kontakt med Tony och skicka tillbaks mattan för få byta till rätt färg istället för sälja den vidare. Citera
Lars805 April 16, 2011 Author Report April 16, 2011 Ja visst en felbeställning tänkte bara kolla om någon var i behov av en matta i den färgen.Jag har pratat med Tony så ska vi se om det kommer hem en ny matta. Citera
Recommended Posts