Magnus Hansson Posted April 16, 2011 Report Share Posted April 16, 2011 Halloj! Någon som vet om American Racingfälgar 17 Tum x 9 ET+24 passar min Mustang 66:a? Dessa fälgar passar nämligen Mustang GT 99-04. Bultmönster är 5X114.3 , alltså lika med min Mustang, men ET+24 är nog det som avgör, om dom skulle passa min bil...Tacksam för svar...HälsnMagnusKungsbackaRide on... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted April 16, 2011 Report Share Posted April 16, 2011 Hej.Dom passar mer rätt med spacer, jag tror att du får problem annarsmed att det tar i lite på några ställen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Hansson Posted April 17, 2011 Author Report Share Posted April 17, 2011 Halloj. Kanooners, tack för informationen...HälsningarMagnusKungsbackaRide on... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts