Beijar April 19, 2011 Report April 19, 2011 Hej!Någon som vet var man får tag i skyddsöverdraget till cab (när den är nedfälld). Dvs det som finns med original....?/L Citera
Joachim April 19, 2011 Report April 19, 2011 Hej, Jag gör det enkelt för mig och ger dig en länk där du kan få info.http://mustangforum.se/showthread.php?326-Nerf%C3%A4lld-cab Citera
Beijar April 20, 2011 Author Report April 20, 2011 Tackar, du vet inte någon firma i Sverige som säljer dessa?/L Citera
Joachim April 20, 2011 Report April 20, 2011 Nej jag vet inte om du kan hitta någon som har ett hemma.Du kan ju höra med Grufman bil i Sthlm.Bästa tipset är nog ändå att leta upp ett på eBay för rätt pris.Problemet är ju bara att få hem det till Sverige för en vettig peng.Försök i så fall att hitta någon som ska skicka hem en container med bilar och fråga om dina prylar kan få åka med. Citera
Beijar April 20, 2011 Author Report April 20, 2011 Ok. Fick tag på en tidigare ägare till bilen ikväll, och eventuellt har han kvar skyddet någonstans i sitt garage Hoppas att han hittar det, annars får det bli Ebay. Tack för tipset./L Citera
Recommended Posts