Draken April 20, 2011 Report April 20, 2011 Fick nedslag på båda bromsslangarna fram på besikningen idag!Annars gick det bra =)Någon som vet ifall biltema har slang som passar eller ska jag köpa från Vp Autoparts i ställetFinns det någon firma som säljer stålomspunna slangar till mustang? Citera
Schröder April 20, 2011 Report April 20, 2011 Mitt tips är Hansen racing. Snabba leveranser med bra kvalitet på prylarna, kanske inte det billigaste alternativet men definitivt minst krångel med mått och storlekar hit å dit...Vp Autoparts är nog inte så dumma de heller!MVHSchröder Citera
Henke cmc 2171 April 20, 2011 Report April 20, 2011 En "hydroscand" ansluten slang firma gjorde mina på en dag, stålomspunnet o allt. Tog med mina så han fick en mall.(har trummor fram) Kostade inte mer än från VP. Goggla lite på slangfirmor i närheten./HenkeDom kanske?http://www.hydroscand.se/kontakt_2/vara_butiker/stockholmnorraTruck o hydral gjorde mina. 08 - 504 400 10 Citera
CMC-49 April 21, 2011 Report April 21, 2011 Hansen ;.) det är väl ingen vits med stålomspunna slangar på en standard bil!!!!! Citera
Recommended Posts