LOE April 22, 2011 Report April 22, 2011 Hej! Är det någon som känner till företaget World Wide Motors vid import av Mustang från USA? Är det ett bra eller dåligt företag? Har det varit några problem eller kan ni rekommendera företaget? Citera
JohnRB April 22, 2011 Report April 22, 2011 Hej! Är det någon som känner till företaget World Wide Motors vid import av Mustang från USA? Är det ett bra eller dåligt företag? Har det varit några problem eller kan ni rekommendera företaget?Er flere foretag som heter World Wide Motors!!!MvhJohnB Citera
LOE April 22, 2011 Author Report April 22, 2011 Företaget i frågan har en hemsida med adress www.worldwidemotors.se Citera
Gtttggg April 22, 2011 Report April 22, 2011 Jag minns en kille som köpte en Mustang via den firman och han hade inget att klaga på. Själv köpte jag min bil via denna firma och de är seriösa. Jag hade inga problem med dem.http://www.kcbil-truck.se/ Citera
JanneJ April 22, 2011 Report April 22, 2011 En allmän reaktion:Företaget har ingen kontaktinfo, ingen adress, inget org-nummer, endast ett mobilnummer.Söker man på allabolag.se får man ingen träff på firmanamnet.Seriöst? kanske....kanske inte.Jag vet åtminstone hur jag hade resonerat. Citera
Recommended Posts