Impa May 6, 2011 Report May 6, 2011 Hur löser man frekvensproblemet i en usa-importerad musse?Får bara in ojämna tal för fan..Tacksam för hjälp!Mvh Citera
Daniel Linde May 6, 2011 Report May 6, 2011 Hej,1. Alla mustanger är usa importerade. Det finns inga riktiga svensksålda. Bra o veta. 2. Det går att köpa Shaker 500 enheter nya för ca 8 000kr. Grufman Bil kan ta hem dessa.Det finns tyvärr ingen annan lösning.Jag klarade mig bra med de ojämna frekvenserna här i Gävle. Men nu har jag stoppat i en eftermarknadsenhet och det är nog bästa lösningen om du prompt till kunna tuna in alla frekvenser. Att köpa en ny shaker för 8 lax är det inte värt. för den summan får du en riktigt fin eftermarknadsenhet.// Danne Citera
Impa May 6, 2011 Author Report May 6, 2011 Ok.. Men har läst att dem som e från canada har ej samma bekymmer.. Sen har jag en kompis med en 05 shaker 1000 och han har inte detta bekymmer.. Konstigt..1. Alla mustanger är usa importerade. Det finns inga riktiga svensksålda. Bra o veta. 2. Det går att köpa Shaker 500 enheter nya för ca 8 000kr. Grufman Bil kan ta hem dessa.Det finns tyvärr ingen annan lösning.Jag klarade mig bra med de ojämna frekvenserna här i Gävle. Men nu har jag stoppat i en eftermarknadsenhet och det är nog bästa lösningen om du prompt till kunna tuna in alla frekvenser. Att köpa en ny shaker för 8 lax är det inte värt. för den summan får du en riktigt fin eftermarknadsenhet.// Danne Citera
Daniel Linde May 6, 2011 Report May 6, 2011 Hmm ingen aning.Min Shaker 1000 tog inte in jämna frekvenser tyvärr. Citera
Magnus Widell May 6, 2011 Report May 6, 2011 Inte billigt, men kolla med Exclusive Cars, de säljer en eftermarknadslösning.Magnus Widell Citera
Recommended Posts