AdmiralGanja May 10, 2011 Report May 10, 2011 Hejsan,När jag kör i lite högre hastigheter med min 3-växlade Mustang 1966 så uppstår nått slaggs metallskrammel från växelspaken. Med mina amatöröron låter det väl mest bara som nått är lite löst och behöver dras åt litegranna.Om man kikar rätt ner i hålet sitter det ju en bult som går rätt ner, denna glappar ju lite men gissar att det kanske skall vara så för att spaken skall bli lite flexibel? Inte så bra på att förklara detta märker jag men någon kanske känner igen problemet?/JesperPs. Har bifogat en dålig bild, skall försöka komplettera med bättre... Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 10, 2011 Report May 10, 2011 Hej.Det finns en liten renoverings satts att beställa för växelspaken,kolla med VP autoparts eller någon av dom andra återförsäljarnai Sverige om dom kan ta fram den. Citera
AdmiralGanja May 12, 2011 Author Report May 12, 2011 Okej, har bra erfarenheter från Tony's Auto Parts.. skall testa med honom! Tack Citera
AdmiralGanja May 13, 2011 Author Report May 13, 2011 Kanske världens sämsta foto men ändå... Så här ser det ut Citera
John May 13, 2011 Report May 13, 2011 Ja det va inte mycket till kort !!!!Men gör som Herr Oscarsson sa och köp ett rep kitt så är problemet löst. Citera
Recommended Posts