Henke cmc 2171 May 12, 2011 Report Share May 12, 2011 (redigerad) (Ursäkta rubriken, men jag tror inte någon kan förstå hur många gånger jag faktiskt skriver ordet fläsk på en dag på jobbet..går det inte att byta rubrik i efterhand??)Fick tag på en fin kromad fyrbladig kylarfläkt, men innan jag monterar vill jag bara kolla att den inte har sämre effekt än den som sitter nu. (orginal med fem blad i plast)Någon med erfarenhet? Ändrade %s av %s (%s) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mats g johansson May 13, 2011 Report Share May 13, 2011 Rubriken fixad, gå till avancerad redigering så går det att ändra i rubriken.mvhMats Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 May 13, 2011 Report Share May 13, 2011 Inga orginal fläkt blad till 1968 är tillverkade av plast..Men oftast så ger fler blad mer kylning..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts