Jump to content

Recommended Posts

Tänkte om de va nån som hade carfax som kunde kolla denna vin :1zvft82h555223452

De jag vill veta är dom senaste rapporterna, har beställt denna bil och vill se om de står att den är exporterad nu eller om jag blivigt blåst :)

• 4 weeks later...

Hej sorry men får jag besvära dig att kolla denna bil också 1zvft85h165133597 vore guld värt, polaren tog hem en gt cab men fick en helt annan bil hem till sverige viserligen en gt cab men med fel chassinummer!! helt sjukt.

Hej sorry men får jag besvära dig att kolla denna bil också 1zvft85h165133597 vore guld värt, polaren tog hem en gt cab men fick en helt annan bil hem till sverige viserligen en gt cab men med fel chassinummer!! helt sjukt.

Det där lät ju skumt.

Annars carfax.com eller carfax.se

Jo väldigt skumt inget stämmer p varken kvitto eller reg bevis, tänkte snåla och slippa betala denna om de va nån som hade carfax :) sorry för det

Inte gör det mej något inte :) Gjort lika några gånger ... :P

Hoppas det inte blivit nå riktigt lurt bara. Det osar lite illa av det hela. :/

Chassinummret e ju vikitigt och TITLE beviset!

Hur har den bilen lyckats komma till Sverige om chassinumret inte stämmer och ev title saknas? Den skulle i så fall aldrig kunnat lämna hamnen i USA. Utan title blir det dessutom svårt att regga bilen här hemma.

ja hela prossesen är ett stort mysterium??? har 3 ilka chassinummer nu 2 kan uteslutas då ena är en silver, denna e svart och den 3e är manuell denna e automat, han ringde nu och sa att chassinummer mot bilen stämmer med title, men de är det enda inga kvitton stämmer samt tulldeklarationen?? konstigt hur han fick ut den som du säger

ja hela prossesen är ett stort mysterium??? har 3 ilka chassinummer nu 2 kan uteslutas då ena är en silver, denna e svart och den 3e är manuell denna e automat, han ringde nu och sa att chassinummer mot bilen stämmer med title, men de är det enda inga kvitton stämmer samt tulldeklarationen?? konstigt hur han fick ut den som du säger

Jag gissar din polare har redan pröjsat bilen? Inte bra...

jo totalt 21500 dollar hittade en gammal annons på 16900. så varning för uscarexport !!!! min va rätt bil iallafall, dock så är de en del jobb på den för att få den i 100% bra skick men ja e nöjd. Hade mkt kontakt med bilhandlaren innan också

jo totalt 21500 dollar hittade en gammal annons på 16900. så varning för uscarexport !!!! min va rätt bil iallafall, dock så är de en del jobb på den för att få den i 100% bra skick men ja e nöjd. Hade mkt kontakt med bilhandlaren innan också

Vad ska din polare göra för lösa problemet?