Skaan July 27, 2011 Report Share July 27, 2011 Ja då har man fått bilen lackad, nu fattas bara montering av rutorna samt kofångare fram.Rutorna får glasmästaren göra känns säkrast så.Skiftade färg på klädseln till svart istället för original aqua,även instrument brädan fick bli svart.Jag måste säga det att reservdelarna är inte så dyra,har även renoverat en cortina mk1 och där är delarna betydligt dyrare.Nu ser jag fram emot att få ut och glida lite innan hösten kommer. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
nafets July 27, 2011 Report Share July 27, 2011 Verkligen snygg färg. Vi beställer en sen höst så du hinner glida lite.Stefan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin July 27, 2011 Report Share July 27, 2011 Snyggt, gillar också den färgen:p Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skaan July 28, 2011 Author Report Share July 28, 2011 Man tackar! Bas färgen är tahoe turquoise men jag tyckte den blev för grön.Så lackeraren blandade i lite mörk blått så den inte blev lika grön.Sen ser jag fram emot en sen höst. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts