kenna12008 August 1, 2011 Report August 1, 2011 Ja då är man på jakt efter en cab och varit tittat på en såg vä'l ok ut men när jag kom hem kollade jag carfax och den var krockskadad från Usa samt odometrn problem att kolla ,sen hade jag kontakt med annan ägare till en annan kollade den med OCH samma historia Hmm krockad servere damage.total loss report ,,,,Bara leta vidare !! Citera
Gtttggg August 1, 2011 Report August 1, 2011 Ja då är man på jakt efter en cab och varit tittat på en såg vä'l ok ut men när jag kom hem kollade jag carfax och den var krockskadad från Usa samt odometrn problem att kolla ,sen hade jag kontakt med annan ägare till en annan kollade den med OCH samma historia Hmm krockad servere damage.total loss report ,,,,Bara leta vidare !!Har du hittat bilarna via blocket? Jag rekommenderar att höra med kcbil&truck i jönköping istället. Deras bilar har grönt carfax. Min har det. Citera
BUSET August 2, 2011 Report August 2, 2011 tyvärr är det ju idag grymt vanligt med krockade bilar som lagats o säljs.. Citera
Corvette August 2, 2011 Report August 2, 2011 nya trenden är att inte rapportera skadan utan kränga den utomlands där bilen sedan fixasvi har redan sett flera av dessa exempel, så tro inte ni är säkra bara för att det inte står nått i Carfaxen Citera
CMC-49 August 3, 2011 Report August 3, 2011 Om en volvo varit krockad bryr man sig inte.Men en mustang! vad är skillnaden om de är rätt reparerade ......... Citera
Recommended Posts