Zolid August 9, 2011 Report August 9, 2011 Hej,Hur blir man av med dataspärren som spärrar vid 180 km/h? Kanske finns fler trådar men jag lyckas inte söka i detta forum isf. Citera
Daniel Linde August 9, 2011 Report August 9, 2011 Jasså den sitter så lågt.Du använder ex en SCT Xcalibrator eller Diablosport Predator.Men den går inte så mkt fortare iaf 235-245 km/h kanske.... Citera
Zolid August 9, 2011 Author Report August 9, 2011 Jasså den sitter så lågt.Du använder ex en SCT Xcalibrator eller Diablosport Predator.Men den går inte så mkt fortare iaf 235-245 km/h kanske....Räcker det med att låna en från någon eller måste jag ha den permanent ikopplad? Kan dom göra det på Grufman? Citera
Zolid August 9, 2011 Author Report August 9, 2011 OM jag förstått det rätt sitter spärren på den hastighet som orginaldäcken bilen säljs med hade. Citera
Daniel Linde August 9, 2011 Report August 9, 2011 Man behöver ha en egen dosa. När man låser upp spärren så knyts dosan till den bilen.Annars fick dom ju inte sälja några dosor Du får fråga dom om dom kan göra det.Men du vill säkert mappa din bil så då lär du iaf ha en förslagsvis Xcalibrator 3.// Danne Citera
AJ August 10, 2011 Report August 10, 2011 OM jag förstått det rätt sitter spärren på den hastighet som orginaldäcken bilen säljs med hade.Spärren är väl vid 250, åtminstone är det så på min bil. Med Diablosport kan man sätta på eller stänga av fartspärren, men man måste ha en "egen" dosa som då är låst till bilen Citera
AJ August 10, 2011 Report August 10, 2011 Min är som sagt på 180Aha, du har en V6:a ? Då är det bara att köpa ett CAI-kit med tuner så går det att fixa ! Citera
Recommended Posts