Micke Wendel August 19, 2011 Report August 19, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=MbTPqCg_9qQ/M Citera
Daniel Strand August 19, 2011 Report August 19, 2011 Drägel...... Skitsnygg, och som vanligt liknar det inget annat på marknaden. Undrar om den kommer att säljas i sverige./Daniel Citera
Daniel Linde August 19, 2011 Report August 19, 2011 Ja exakt, den liknar inget annat!När jag såg snett bakifrån direkt i filmen så tänkte jag, vafan är det där!Men det tog inte lång stund innan jag hade svalt den hel Sen är jag otroligt svag för Cadillacs vertikala lampor!!! Citera
laxkungen August 19, 2011 Report August 19, 2011 Tyckte att den såg ut som batmans batmobil... Det ända som var snyggt var inredningen och avgasrören. Det är tur att det finns bilar som mustang Citera
Daniel Linde August 19, 2011 Report August 19, 2011 Tyckte att den såg ut som batmans batmobil... Det ända som var snyggt var inredningen och avgasrören. Det är tur att det finns bilar som mustanghehe aa lite batmobil är det alltid!Jag tycker den ser jäkla rå ut!Köpa en sån o tejpa fast hästar på så är det biff sen! Citera
Recommended Posts