September 2, 201113 yr comment_107749 Vad ska man säga om motorn i Fastbacken? Hör den hemma där eller inte?
September 3, 201113 yr comment_107778 Lite festligt - de har problem med väghållningen och löser det genom att byta tändstift och ta fram multiinstrumentet...
September 5, 201113 yr Author comment_107837 Lite festligt - de har problem med väghållningen och löser det genom att byta tändstift och ta fram multiinstrumentet...Inte riktigt. Filmen handlar om drifting och motorn gick inte på alla cylindrar.
September 14, 201113 yr comment_108131 Suck, jag har faktiskt sett filmen och det var nära att jag höll på att spy när jag förstod vad som väntade mustangen.Jag säger definitivt nej till ett motorbyte av den här sorten!
September 15, 201113 yr Author comment_108154 Suck, jag har faktiskt sett filmen och det var nära att jag höll på att spy när jag förstod vad som väntade mustangen.Jag säger definitivt nej till ett motorbyte av den här sorten!Jag instämmer. Kändes inte bra när kameran zoomade in Nissan-emblemet på motorn.