Henke cmc 2171 November 2, 2011 Report November 2, 2011 Håll i er! Bilen glänser som en juvel! (i de sekvenser den syns...)Gör även en "cameo" i bakluckan. Citera
Gtttggg November 2, 2011 Report November 2, 2011 Inte illa! Blev du kontaktad om att låta dem använda din bil i videon eller de annonserade efter Mustang? Citera
samus November 2, 2011 Report November 2, 2011 Jag har åxå bilen i en video.Atomic swings Panicburgh city.Jag kopte bilen av Niclas Frisk Citera
Micke Wendel November 2, 2011 Report November 2, 2011 Nice! Schysst video och h*vete vad mussen blänkte...Håll i er! Bilen gläser som en juvel! (i de sekvenser den syns...)Gör även en "cameo" i bakluckan. Citera
Henke cmc 2171 November 2, 2011 Author Report November 2, 2011 Inte illa! Blev du kontaktad om att låta dem använda din bil i videon eller de annonserade efter Mustang?Sångaren och ja e gamla polare o lirade tillsammans för några år sen. Och att bilen glänser får man väl tacka vädret för! I "fel" vinkel är den inte lika blank. Citera
bjope45 November 2, 2011 Report November 2, 2011 Kolla in kanal 7!Mellan programmen kör de lite olika vinjetter för kanalen.På två av dem, skymtar "Sally" förbi, om man tittar noga (tog fem timmar att spela in i somras)/BjörnSent from my iPhone using Tapatalk Citera
nafets November 2, 2011 Report November 2, 2011 Coolt, stentuffa grabbar avslutar med saft o bulle.Nytt band för mig, måste kolla upp. Citera
Gtttggg November 3, 2011 Report November 3, 2011 Sångaren och ja e gamla polare o lirade tillsammans för några år sen. Och att bilen glänser får man väl tacka vädret för! I "fel" vinkel är den inte lika blank.Aha, det var schysst av din polare att låta bilen vara med på videon. Citera
Recommended Posts