November 3, 201311 yr Author comment_131443 Jag satsade på keramisk coatade, lika j-vla trångt men slipper skiten runt rören. Ja! Vore ju lätt mkt trevligare vid såna här tillfällen Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
November 8, 201311 yr Author comment_131521 https://db.tt/TeUbLsELAhh.... lite småjusteringar kvar som tändning bla.Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
November 8, 201311 yr comment_131524 Stötstängerna är nog dyrare än original.Troligtvis vet vi alla om man ska göra något rätt så kostar det litet mer.Du har gjort rätt att ge din motor rätt grejer.
November 8, 201311 yr Author comment_131528 Stötstängerna är nog dyrare än original.Troligtvis vet vi alla om man ska göra något rätt så kostar det litet mer.Du har gjort rätt att ge din motor rätt grejer.Dom gick 1900kr fast dessa ska väl också vara bland det bästa man kan stoppa i.Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
November 8, 201311 yr comment_131536 Sent from my GT-N7000 using TapatalkLåter bra iaf , hoppas den går lika bra. Blir det ett film klipp på första prov turen oxå? / Johan
November 8, 201311 yr Author comment_131537 Låter bra iaf , hoppas den går lika bra. Blir det ett film klipp på första prov turen oxå? / JohanÄr inte färdigjusterad riktigt där. Blir mera jobb under morgondagen. Fast den låter riktigt gott. Synd att film förstör så mkt av det. Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
November 8, 201311 yr Author comment_131539 Härligt att se o. höra, nu är det bara en provtur kvar då.Jodå.... lite kvar bara, sen jävlar Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
November 9, 201311 yr comment_131541 Akta er i Bankeryd, för hornen på Peter kommer att växa en hel del snart:twisted:/Leif
November 9, 201311 yr Author comment_131542 Häftigt!!Man blir barn på nytt Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
November 9, 201311 yr Author comment_131543 Akta er i Bankeryd, för hornen på Peter kommer att växa en hel del snart:twisted:/LeifHaha... finns en överhängande risk Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
November 9, 201311 yr comment_131544 Hej.Det är helballt med rören ut på sidorna, jag hade det ett tag men blev lite irriterad på ljudet vid färd ochavgaser i garaget.Men det är som sagt förbaskat ball, å vilken underbar V8 sång du har fått i bitarna.
November 9, 201311 yr Author comment_131546 Jo nu låter det gott som fasen det bäste med sidorören är slippa böket över bakaxeln.. sen är det ju fränt också Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
November 9, 201311 yr Author comment_131547 Hej.Det är helballt med rören ut på sidorna, jag hade det ett tag men blev lite irriterad på ljudet vid färd ochavgaser i garaget.Men det är som sagt förbaskat ball, å vilken underbar V8 sång du har fått i bitarna.Jo nu låter det gott som fasen det bäste med sidorören är slippa böket över bakaxeln.. sen är det ju fränt också Din bil är riktigt frän Lasse. Sent from my GT-N7000 using TapatalkSent from my GT-N7000 using Tapatalk
November 10, 201311 yr Author comment_131561 PROVKÖRD..... fast ingen film tyvärr. Det kommer senare.... lite för blött för att ge lite extra. Men 50km/h på 3an och ge lite gas på det så släpper det direkt. :)Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
November 10, 201311 yr comment_131563 PROVKÖRD..... fast ingen film tyvärr. Det kommer senare.... lite för blött för att ge lite extra. Men 50km/h på 3an och ge lite gas på det så släpper det direkt. :)Sent from my GT-N7000 using TapatalkVärdelöst med blött, släpper mest hela tiden, ser fram emot en liten filmsnutt.
November 10, 201311 yr Author comment_131567 Hej, Fän, ehh tack.:oops:Dög inte frän? Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
November 10, 201311 yr Author comment_131569 Hej Jooo mer än nog, tack.Vad är det för årsm på den? 70-71 eller? är dom samma i baken som 69an? Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
November 10, 201311 yr comment_131571 Hej. Som du vet så kallar man Mustangen för en parårproduktion, du kanske lagt märke tillatt 64½-66 har i princip nästa helt samma bakdel, förresten hela bilen är snarlik, samma är det 67-68, men sen händer det något som man inte kan se men ser ändå.Paråret 69-70 är inte lika snarare olika lika, inredning kan man kanske komma närmasti likhet, utsidan är mer olik än lik, se front och bak, bak 69 är ju välvd inåt och 70är spikrak nästan, även bakljusen skiljer. Jag skall också vara noga med att säga att 71 -73 är mer lika baktill än som jag skrev paråret 69-70.Så här är det faktiskt, bara 1969 har sin bakdel Bakplåt mm och 1970 har sin.Du kan titta på min och jämföra, så syns det tydlig helt plötsligt.
November 10, 201311 yr Author comment_131573 Hej. Som du vet så kallar man Mustangen för en parårproduktion, du kanske lagt märke tillatt 64½-66 har i princip nästa helt samma bakdel, förresten hela bilen är snarlik, samma är det 67-68, men sen händer det något som man inte kan se men ser ändå.Paråret 69-70 är inte lika snarare olika lika, inredning kan man kanske komma närmasti likhet, utsidan är mer olik än lik, se front och bak, bak 69 är ju välvd inåt och 70är spikrak nästan, även bakljusen skiljer. Jag skall också vara noga med att säga att 71 -73 är mer lika baktill än som jag skrev paråret 69-70.Så här är det faktiskt, bara 1969 har sin bakdel Bakplåt mm och 1970 har sin.Du kan titta på min och jämföra, så syns det tydlig helt plötsligt.Jo jag visste att det skiljer en del. Oftast så tror man inte att det är så mkt...men vad man bedrar sig då. Samma med C4 växellådorna genom åren.Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.